Statistika:
Atstumas - 1640 km.
Kuro sąnaudos: 4,3 l/100 km. (Skoda Octavia, 2006 m.)
Mes kaip netradiciniai poilsiautojai dirbam iki paskutinės minutės, po to greitai susimetam visus daiktus ir traukiam kur akys veda. Panašiai buvo ir šį kartą. Aš visą šeštadienį fotografavau krikštynų fotosesijas, o Mindaugas užsibaiginėjo likusius darbus. Planuose buvo pagal galimybes kuo anksčiau išvykti link Nyderlandų, tačiau jau šeštadienio vakarą buvo aišku, kad be sekmadienio popietės mes tikrai niekur neišjudėsim. Galų gale, po įtemptų darbų prasidėjo atostogos, todėl norėjosi bent jau ramiau susipakuot visus daiktus.
Atstumas - 1640 km.
Kuro sąnaudos: 4,3 l/100 km. (Skoda Octavia, 2006 m.)
Mes kaip netradiciniai poilsiautojai dirbam iki paskutinės minutės, po to greitai susimetam visus daiktus ir traukiam kur akys veda. Panašiai buvo ir šį kartą. Aš visą šeštadienį fotografavau krikštynų fotosesijas, o Mindaugas užsibaiginėjo likusius darbus. Planuose buvo pagal galimybes kuo anksčiau išvykti link Nyderlandų, tačiau jau šeštadienio vakarą buvo aišku, kad be sekmadienio popietės mes tikrai niekur neišjudėsim. Galų gale, po įtemptų darbų prasidėjo atostogos, todėl norėjosi bent jau ramiau susipakuot visus daiktus.
Prisipylę pilną baką kuro, susidėję viską į mašiną (beje, jokiais dviračių laikikliais ant mašinos nesinaudojom, visi daiktai tilpo į mašinos vidų), iš Kauno pajudėjom liepos 7 d. 18:50 val. Tradiciškai stabtelėjom Marijampolėje, nusipirkom užkandžių kelionei ir neužilgo jau kirtom Lietuvos-Lenkijos sieną. Nors iš tiesų, kad esi kitoje šalyje, gali suprasti tik iš kelio ženklų. Nes dauguma pro šalį važiuojančių mašinų yra su lietuviškais numeriais, įvairios reklamos, kviečiančios pigiai apsipirkti - irgi lietuvių kalba. Akivaizdu, kad šio Lenkijos pasienio ekonomika remiasi pirkėjais iš Lietuvos.
Kadangi Lenkijos keliai ir vaizdai mūsų visai nežavi, tai stengėmės kuo greičiau per ją pravažiuoti. Tik apie 2 val. nakties stabtelėjom kažkur už Lodzės stovėjimo aikštelėj ir keletą valandų pamiegojom. Tad miegas toks irgi įdomus buvo - kadangi mašinoj du dviračiai, tai sėdynių normaliai atsilenkt nebuvo įmanoma. Tai čiupom paklotukus, miegmaišius ir įsitaisėm ant pievutės netoli mašinos. Pamiegojom tik pora valandų, nes pasidarė žiauriai šalta - aplink rasa, šlapia.... Brrr.... grįžom į mašiną, įsijungėm šildymą ir nusprendėm geriau judėt į priekį link Nyderlandų.
Išvažiavus iš Lodzės patekom į mokamus kelius. Nusprendėm nemokėti ir paieškoti nemokamų. Nepilną valandą trankėmės kažkokiais kaimo keliukais, kur max greitis 70 km/h. Pasidarė gaila laiko, grįžom į autostradą, susimokėjom ir visu greičiu patraukėm link kelionės tikslo. Beje, tais kaimais važiuojant patekom į policijos reidą - tikrino absoliučiai visus vairuotojus dėl girtumo. Kas keisčiausia, kad tada pirmą kartą gyvenime teko pūsti :) Nors prieš miegą buvo šiek tiek vyno išgėrę, bet viskas buvo OK - parodė visišką 0. Va čia dar vienas važiavimo dviračiais privalumas - vakare gali išgerti vyno prie vakarienės, o ryte drąsiai sėsti ant dviračio ir judėti pirmyn.
Kadangi Lenkijos keliai ir vaizdai mūsų visai nežavi, tai stengėmės kuo greičiau per ją pravažiuoti. Tik apie 2 val. nakties stabtelėjom kažkur už Lodzės stovėjimo aikštelėj ir keletą valandų pamiegojom. Tad miegas toks irgi įdomus buvo - kadangi mašinoj du dviračiai, tai sėdynių normaliai atsilenkt nebuvo įmanoma. Tai čiupom paklotukus, miegmaišius ir įsitaisėm ant pievutės netoli mašinos. Pamiegojom tik pora valandų, nes pasidarė žiauriai šalta - aplink rasa, šlapia.... Brrr.... grįžom į mašiną, įsijungėm šildymą ir nusprendėm geriau judėt į priekį link Nyderlandų.
Išvažiavus iš Lodzės patekom į mokamus kelius. Nusprendėm nemokėti ir paieškoti nemokamų. Nepilną valandą trankėmės kažkokiais kaimo keliukais, kur max greitis 70 km/h. Pasidarė gaila laiko, grįžom į autostradą, susimokėjom ir visu greičiu patraukėm link kelionės tikslo. Beje, tais kaimais važiuojant patekom į policijos reidą - tikrino absoliučiai visus vairuotojus dėl girtumo. Kas keisčiausia, kad tada pirmą kartą gyvenime teko pūsti :) Nors prieš miegą buvo šiek tiek vyno išgėrę, bet viskas buvo OK - parodė visišką 0. Va čia dar vienas važiavimo dviračiais privalumas - vakare gali išgerti vyno prie vakarienės, o ryte drąsiai sėsti ant dviračio ir judėti pirmyn.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą